close
西城男孩最新專輯----真愛守候<敬請支持正版!!>
西城男孩官方部落格
首波主打→Home




歌詞介紹:(翻譯有錯請見諒)
Another summer day has come and gone away
(又在異鄉度過另一個夏天)
In Paris and Rome, I wanna go home
(在巴黎還有羅馬,好想回家)
Maybe surrounded by a million people I
(雖然有千萬人在我身邊)
Still feel all alone, I just wanna go home
(仍感到孤單寂寞,我真的好想回家)
Oh, I miss you, you know
(很想念妳,妳知道嗎?)
And I've been keeping all the letters that I wrote to you
(我一直保留著所有我寫給妳的信)
Each one a line or two, ''I'm fine baby how are you?'
(每一封都有"我很好,寶貝,妳好嗎?")
Well, I would send them but I know that it's just not enough
(我可以將它們寄出去的,但我知道這並不足夠)
My words were cold and flat 
(我的字句冰冷而平淡)
and you deserve more than that
(而妳值得擁有更好的)
Another airplane, another sunny place
(又一班飛機,又是另一個陽光普照的地方)
I'm lucky I know ,but I wanna go home
(我知道我很幸運,但我好想回家)
I've got to go home
(我必須回家)

Chorus:
Let me go home
(讓我回家吧)
I'm just too far from where you are
(我離妳所在的地方實在太遠了)
I gotta come home
(我要回家)
Let me go home 
(讓我回家吧)
I've had my run, baby I'm done
(我已經跑夠了,寶貝,我忙完了) 
I wanna come home
(我想回家)

And I feel just like I'm living someone else's life
(我覺得這樣的生活並不屬於我)
It's like I just stepped outside when everything was going right
(當我功成名就的此時此刻,我卻感到像個局外人)
And I know just why you could not come along with me
(我知道為何妳不願跟我一起走)
'Cause this was not your dream
(因為這並不是妳的夢想)
but you always believed in me
(但妳卻一直信任著我)

Another winter day has come and gone away
(又在異鄉度過另一個冬天)
In neither Paris nor Rome and I wanna go home
(不在巴黎也不在羅馬,而且我想要回家)
I miss you, you know
(很想念妳,妳知道嗎?)

Chorus:
Let me go home
(讓我回家吧!)
I've had my run Baby I'm done
(結束了我的旅程,完成了我的工作)
I wanna go home
(我想回家)
Let me go home
(讓我回家吧!)
It'll all be alright
(一切都會平安結束)
I'll be home tonight
(我今晚就要回家)
I'm coming back home
(我正在回家的路上)
arrow
arrow
    全站熱搜

    vickiangel 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()